سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معتبر ترین نمایندگی زیمنس در لاله زار از نظر کاربران

نمایندگی داماس زیمنس

ما در داماس الکتریک در تلاشیم تا جدیدترین محصولات کمپانی زیمنس را با بهترین کیفیت و ضمانت پس از فروش در اختیار شما مشتریان عزیز قرار دهیم. فعالیت ما در سال 1387 آغاز شد و با ما تنوانستیم با اتکا به تجربه و تخصص قبلی خود در زمینه برق صنعتی، اعتماد مشتریان خود را جلب کنیم. دیدگاه ما از ابتدای کار، فروش محصولات اصل در کنار کمترین قیمت موجود در بازار بوده‌است. در این سال‌ها توانستیم در اجرای پروژه‌های بزرگی مانند: اداره آب و فاضلاب تهران و برق تهران همکاری داشته باشیم.

نمایندگی زیمنس در ایران

شرکت زیمنس یکی از شرکت های بزرگ در دنیا می باشد که در سراسر جهان و ایران دارای نمایندگی می باشد.

مجموعه داماس زیمنس به عنوان نمایندگی زیمنس در ایران، کالاهای مرغوب این شرکت را با قیمتی مناسب در اختیار مصرف کنندگان خود قرار می دهد.

نمایندگی داماس زیمنس به عنوان نمایندگی زیمنس در ایران، با سال ها تجربه در زمینه فروش سافت استارتر زیمنس، کلید اتوماتیک زیمنس، کلید حرارتی زیمنس، کنتاکتور زیمنس، کلید مینیاتوری زیمنس، کلید محافظ جان زیمنس و درایو زیمنس در حال فعالیت است

مجموعه داماس زیمنس به عنوان بهترین نمایندگی زیمنس در لاله زار ، با بهره گیری از نیروهای مجرب و دوره دیده آماده ارائه خدمات به مشتریان خود است.

فروشگاه داماس زیمنس به عنوان نمایندگی رسمی زیمنس در تهران ( واقع در لاله زار تهران ) آمادگی دارد تا سفارش های شما از محصولا ت اتوماسیون زیمنس را در سریع ترین زمان ممکن با بهترین کیفیت به دست شما برساند.

برای خرید انواع محصولات از نمایندگی زیمنس در لاله زار هم می توانید به صورت حضوری و هم به صورت انلاین سفارش خود را ثبت کنید.